muti a recepted... megsütöm.

kisült a kalácsom

kisült a kalácsom

nutellás-diós keksz

2018. február 27. - mdeszi

kettő dolog.

az egyik: még szerintem soha életemben nem vásároltam nutellát. s-o-h-a!

a gyerekek persze mindig rágták a fülemet, hogy vegyünk már. amikor épp a pénztárnál álltunk sorba és a marha jól kitalált marketingstratégia által szembe találtuk magunkat mindenféle "földi jóval". többek között néha még nutellával is. 

nem vettem. mert tudtam, hogy ha ott figyel majd a szekrényben, én fogom kanállal enni, senki más. egyébként meg ilyenre aztán tényleg nem szoktatom a gyerekeket. 

most megvettem, mert már ugye korábban is volt az a nutellás fánk, amit megszellőztettünk illetve ez a recept is érdekesnek tűnt.

a másik: ma valaki felhívta a figyelmemet arra a tényre, hogy Berki Krisztián (nem a tornász) kutyájának (!) instagram oldala van. több, mint 9000 követővel. hát kikerekedett szemmel erre csak annyit tudtam mondani, mint amit Fiala Borcsa, a WMN egyik szerzője szokott: ez a világ megérett a pusztulásra. 

a kisült a kalácsom insta jelenleg 31 lelkes követővel rendelkezik és a szerző mind a 31 embernek nagyon nagyon hálás! 

egyszóval jöjjön most a recept, rizsa nélkül. 

extra könnyű elkészíteni és nagyon finom.

 

hozzávalók:28151909_1964463057204490_3664980900317233152_n.jpg

80 g darált dió

80 g liszt

1 teáskanál sütőpor

180 g Nutella

1 tojás

 

 

elkészítés:

keverd össze a diót és a lisztet egy tálban.

egy másik, nagyobb tálban dolgozd össze a nutellát és a tojást. ebbe jöhet most bele a lisztes keverék apránként. amíg egynemű nem lesz.

csomagold bele a kapott masszát fóliába és tedd hűtőbe kb 1 órára. (vagy többre. nálam konkrétan 1 napig parkolt mert így volt rá időm)

mikor kivetted, kapcsold be a sütőt 180 fokra és egy tepsibe teríts sütőpapírt.

formázz a masszából kis labdákat és sorakoztasd fel őket a tepsiben.

ha minddel megvagy, told be a sütőbe és süsd 10-12 percig.

kész is van! 

meg lehet szórni porcukorral de nem muszáj.

20180224_140820.jpg

a gyerekek imádni fogják! :)

u.i. szerintetek milyenek a képek?!

a receptet a kitchen stories oldalon találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kisultakalacsom.blog.hu/api/trackback/id/tr7513703568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása